Από το Blogger.

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2020

Tag:

Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ... ΠΑΝΤΑ ΕΒΡΙΣΚΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΕ ΕΜΠΝΕΕΙ...


... ΤΑ "ΜΠΡΑΒΟ" ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΓΝΗΣΙΑ...!

Όταν ήμουν μικρός, ο πατέρας μου ερχόταν σε όλους τους αγώνες που συμμετείχα. Στο τέλος κάθε αγώνα με επαινούσε για τις ασίστ μου, για το ομαδικό παιχνίδι που έκανα και για την προσπάθειά μου. Δεν εστίαζε στα γκολ ή αν είχαμε νικήσει ή χάσει. 

Αν δεν είχα βάλει τα δυνατά μου στο παιχνίδι, εκείνος πάλι με επαινούσε. Τα “μπράβο” του μετρούσαν γιατί ήταν γνήσια, προσεκτικά και βασίζονταν σε αυτά που είχα κάνει. Μπορεί να ήταν γιατί βοήθησα ένα συμπαίκτη μου ή γιατί είχα χτυπήσει ένα σωστό σουτ. Πάντα έβρισκε τον τρόπο να με εμπνέει και να κρατώ το κεφάλι μου ψηλά. Είκοσι χρόνια μετά, αυτό με βοήθησε να βρω το δρόμο μου σε κάποιες πραγματικά δύσκολες καταστάσεις.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ....








... Α.Ε. ΡΕΝΤΗ

Η Αθλητική Ένωση ΡΕΝΤΗ ιδρύθηκε το 1993 με σκοπό να χαρίσει στα παιδιά της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά τη χαρά της ενασχόλησης με τον αθλητισμό... Στα χρόνια που πέρασαν από τότε καταφέραμε να έχουμε στις ακαδημίες μας εκατοντάδες ευτυχισμένα παιδιά που έζησαν και ζουν στιγμές υγιούς αθλητισμού και άμιλλας, καθώς επίσης την καταξίωση και την επιτυχία. Θερμοί και ικανότατοι συνεργάτες μας οι γονείς, η Διοίκηση, οι προπονητές, αλλά πρώτα και πάνω απ όλα τα ίδια τα παιδιά...